No es podrà saltar el confinament municipal dels caps de setmana per assistir a activitats culturals. Tot i que dijous el Govern així ho anunciava, al final aquesta mesura no s'ha inclòs a la resolució publicada aquest dissabte al DOGC on s'expliquen els canvis que s'aplicaran en les restriccions a partir d'aquest dilluns. De fet, el subdirector de Programes de Protecció Civil, Sergio Delgado, ja avisava divendres que aquesta excepció encara s'havia de valorar.
La mesura havia de garantir la viabilitat de festivals com el Temporada Alta, que rep la majoria de públic de fora del nucli on se celebra. Les entrades, però, sí que serviran com a salconduit per superar el límit del toc de queda, i fixa com a límit les 22h per acabar els espectacles culturals.
Finalment, es reobren al públic els establiments amb llicència per a l'exercici de les activitats recreatives musicals de cafè teatre, cafè concert i sales de concert. En un principi la Generalitat havia mantingut la suspensió, però han modificat el DOGC aquest dissabte 21 a la tarda.
Una de les altres novetats que inclou el document és l'eliminació de la limitació per a la restauració de servir només sopars entre les 18 h i les 21.30h, com s'havia inclòs en l'última versió del document feta pública divendres.
Les sales de concert, en xoc
La gerent de l'Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC), Carmen Zapata, ha assegurat aquest dissabte després que el pla de represa hagi deixat fora les sales de concerts: "Ens hem quedat en xoc perquè ni enteníem ni entenem com això s'ha pogut produir", ha dit en declaracions a l'ACN.
Ha explicat que s'han assabentat de la notícia pel Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) i la "sorpresa majúscula" ha estat quan han arribat al punt onze, on s'especifica aquesta exclusió de les sales de concerts. Ha confiat en el fet que es tracti d'un "error monumental" en el redactat i es resolgui al llarg del dia. Segons ha pogut saber l'ACN, es corregirà properament.
No es podrà saltar el confinament del cap de setmana per assistir a activitats culturals
Les entrades, però, sí que serviran com a salconduit per superar el límit del toc de queda
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 21 de novembre de 2020 a les 20:17
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot