L’activitat està recomanada per a menors partir dels 5 anys i és una de les accions que es plantegen des del Servei d’Immigració per tal d’aproximar a la infància a la realitat multicultural en la que viuen, i es fa gràcies a la participació de persones estrangeres que viuen a la comarca i que expliquen històries pròpies dels seus països d’origen.
Així doncs, el dilluns 29 de març a les dotze del migdia la Biblioteca Pública Maria Barbal de Tremp acollirà la narració d’un conte búlgar i d’un altre holandès. El dimarts 30 a dos quarts de sis de la tarda els Contes del Món es desplaçaran a la biblioteca de la Pobla de Segur, on es podrà atendre l’explicació d’una narració típica de Brasil i d’Holanda. I finalment a l’escola d’Isona el dimecres 31 de març a les dotze del migdia es clourà aquesta temporada de contes amb una història ucraniana. Un cop acabada cada explicació, es convidarà als infants a dibuixar allò que més els hagi agradat de cada explicació.
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
26 de març de 2010 a
les 16:27
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
