El primer congrés internacional per la interacció saludable amb equins reuneix aquest cap de setmana a Juneda (Les Garrigues) una desena de professionals de les teràpies amb cavalls i també als seus usuaris amb la voluntat de contribuir a la seva "regularització".
La trobada està organitzada per la Fundació Manreana de teràpies amb cavalls i la seva coordinadora, Belen Franquet, ha explicat que els "falta el reconeixement del Ministeri i del Govern, perquè existeixi una professió" en aquest àmbit. Franquet ha remarcat que les teràpies amb cavalls són complementaries a altres tractaments i no pas alternatives.
"Mai res del que fem ha de treure cap altre acompanyament", afirma. Més d'una cinquantena d'inscrits i una desena de professionals participen en aquest congrés, que és el primer que se celebra a tot l'Estat.
Organitzen el primer congrés internacional de teràpies eqüestres per tal que es regularitzin
La trobada està dirigida a professionals i també a usuaris d'aquests tractaments que els defineixen com a "complementaris" i no com a "alternatius"

- Imatge dels cavalls de la Fundació Manreana -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de novembre de 2018 a les 16:14
Actualitzat el 03 de novembre de 2018 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot