El pagès i activista ecologista Josep Pàmies ha desmentit que la diabetis sigui per tota la vida com així ho reflecteix un dels eslògans de la Marató de TV3 d'aquest any, i assegura que aquesta malaltia en la seva variant tipus B és curable amb plantes medicinals. En un article penjat al seu bloc, Pàmies lamenta que la televisió pública catalana "sigui tan parcial en temes de salut", alhora que denuncia el vet que la cadena li porta fent durant tres anys a Dolça Revolució, l'entitat que defensa l'ús medicinal de les plantes enfront la indústria farmacèutica.
Sobre aquest tema, Pàmies denuncia que el que pretenen les empreses farmacèutiques és fer que la malaltia sigui crònica i no pas que sigui curable, com ell defensa que pot fer amb espècies com l'Stèvia, un planta que regula, diu, els nivells de glucosa al cos de manera natural i que, per tant, substitueix la insulina.
"Malgrat estar demostrat amb desenes de estudis que l’Stevia pot curar la diabetis tipus 2 i millorar moltísim la tipus 1, no es permet fer investigació clínica amb humans, perquè se’ls acaba el negoci a aquesta industria farmacèutica" assegura el pagès.
Pàmies desmenteix «La Marató» de TV3 i assegura que la diabetis es pot curar
Societat
L'activista lamenta la parcialitat de la cadena, i defensa que les plantes poden millorar la diabetis 1 i curar la del tipus 2 | Denuncia un vet a l'entitat Dolça Revolució
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 18:36
Actualitzat el
12 de desembre de 2015 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
