El pagès i activista ecologista Josep Pàmies ha desmentit que la diabetis sigui per tota la vida com així ho reflecteix un dels eslògans de la Marató de TV3 d'aquest any, i assegura que aquesta malaltia en la seva variant tipus B és curable amb plantes medicinals. En un article penjat al seu bloc, Pàmies lamenta que la televisió pública catalana "sigui tan parcial en temes de salut", alhora que denuncia el vet que la cadena li porta fent durant tres anys a Dolça Revolució, l'entitat que defensa l'ús medicinal de les plantes enfront la indústria farmacèutica.
Sobre aquest tema, Pàmies denuncia que el que pretenen les empreses farmacèutiques és fer que la malaltia sigui crònica i no pas que sigui curable, com ell defensa que pot fer amb espècies com l'Stèvia, un planta que regula, diu, els nivells de glucosa al cos de manera natural i que, per tant, substitueix la insulina.
"Malgrat estar demostrat amb desenes de estudis que l’Stevia pot curar la diabetis tipus 2 i millorar moltísim la tipus 1, no es permet fer investigació clínica amb humans, perquè se’ls acaba el negoci a aquesta industria farmacèutica" assegura el pagès.
Pàmies desmenteix «La Marató» de TV3 i assegura que la diabetis es pot curar
L'activista lamenta la parcialitat de la cadena, i defensa que les plantes poden millorar la diabetis 1 i curar la del tipus 2 | Denuncia un vet a l'entitat Dolça Revolució
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 12 de desembre de 2015 a les 18:36
Actualitzat el 12 de desembre de 2015 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
