Pimec Lleida i Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC) treballen per dur un cribratge massiu de tests ràpids d'antígens per garantir la salut dels treballadors del sector agrari i ramader. Ambdues entitats es tornaran a reunir aquest divendres amb representants del Departament de Salut per tancar els detalls d'aquesta iniciativa que promouen per detectar possibles positius a les empreses del sector.
El president de JARC, Joan Carles Massot, ha remarcat la importància que aquests tests es puguin fer abans que comenci la campanya de la fruita "per evitar contagis en les plantilles". La mesura s'emmarca dins la campanya Pimec Covid Free per detectar possibles positius en l'àmbit empresarial.
El president de PIMEC Lleida, Xavier Caufapé, ha recordat que la patronal, dins la seva acció Pimec Covid Free i amb la col·laboració de Salut, ha iniciat una campanya gratuïta amb 85.000 tests d'antígens arreu del territori català. L'objectiu és "aturar l’expansió del virus també des del món empresarial lleidatà en benefici de la reactivació de les empreses i de la recuperació econòmica del territori", ha dit Caufapé.
Cribratge a Servinet Lleida
D'altra banda, Pimec i Servinet duran a terme aquest dijous un cribratge massiu a la seu que empresa té al polígon industrial El Segre de Lleida. La previsió és que s'efectuïn un centenar de tests d'antígens ràpids . Aquesta iniciativa també s'emmarca dins la campanya Pimec Covid Free.
[plantillacoronavirus]
Pimec Lleida i JARC promouen un cribratge amb tests d'antígens en el sector agrari
Societat
L'objectiu d'aquesta acció és detectar possibles positius de Covid-19 en empreses del sector
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2021 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
L'IRTA i Agrotecnio busquen claus epigenètiques per criar porcs més resistents a l'estrès i a les malalties
-
Societat Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
