Segons Progrés, "en una decisió com aquesta que afecta a la tradició i als costums de la gent de La Seu, calia buscar un consens general de la societat". A més, el grup municipal de Progrés demana que s’escoltin les iniciatives i opinions ciutadanes que han sorgit les últimes setmanes i que es busqui la col·laboració necessària per tirar-les endavant. Només en un grup del facebook hi ha més de 3.000 membres que demanen que el dimarts es mantingui la Festa.
El portaveu del grup municipal del PSC-Progrés a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Òscar Ordeig, comenta que “ els diners que l’Ajuntament deixarà d’ingressar en concepte de fires i atraccions del dimarts es podien haver destinat a activitats diverses, sense cap cost pel consistori”. Ordeig també destaca que“la Festa Major genera activitat econòmica per a La Seu i aquesta decisió afecta de ple a l’hostaleria i a la restauració”.
ARA A PORTADA
-
Societat Segona rave de l'any al Segrià en una finca que aplega centenars de persones Neus Climent / ACN
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
08 d’agost de 2012 a
les 14:59
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
