Prop d'un centenar de persones han tornat a tallar aquest dijous al vespre per segona setmana consecutiva la cruïlla de la plaça Ricard Viñes de Lleida per reclamar la llibertat dels presos independentistes i lliure el retorn dels exiliats.
En concret, els concentrats han tallat des de dos quarts de nou i durant mitja hora les avingudes Rovira Roure i Prat de la Riba, en les quals s'han posat a jugar a bitlles, les quals portaven inscripcions com ara "monarquia", "Tribunal Suprem", "Tribunal Constitucional" o "govern d'Espanya".
Durant l'acció, també s'han fet diverses pintades a la calçada amb lemes com ara "llibertat", "independència" o "lleials a l'1-O". La protesta, convocada per l'ANC, Òmnium Cultural i els CDRs de Lleida, ha finalitzat amb el cant dels Segadors.
Prop d'un centenar de persones tallen Ricard Viñes a Lleida per reclamar la llibertat dels presos
Societat
S'han posat a jugar a bitlles les quals duien inscripcions com ara "monarquia", "Tribunal Suprem" o "govern d'Espanya"
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
09 de gener de 2020 a
les 23:32
Actualitzat el
09 de gener de 2020 a les
23:37
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
