L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, la presidenta de l’Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Raimat, Ainhoa Casabón, i el diputat de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, han inaugurat la pista municipal de pàdel que s’ha construït al complex de les piscines de l’EMD.
La seva construcció dona resposta a la petició veïnal de poder practicar aquest esport en l'EMD. Com ha remarcat el paer en cap, la nova pista engrandeix la xarxa d’instal·lacions esportives municipals amb què compta el conjunt del municipi.
La pista s’ha emplaçat en un solar de 330 m2. La seva construcció ha tingut un pressupost de 29.000 euros, finançats per la Diputació de Lleida i la mateixa EMD. L’actuació s’ha completat coincidint amb el 50 aniversari de l’entrada en servei de les piscines, que es va complir l’any passat.
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
07 de maig de 2021 a
les 19:58
Actualitzat el
07 de maig de 2021 a les
20:00
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
