L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, la presidenta de l’Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Raimat, Ainhoa Casabón, i el diputat de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, han inaugurat la pista municipal de pàdel que s’ha construït al complex de les piscines de l’EMD.
La seva construcció dona resposta a la petició veïnal de poder practicar aquest esport en l'EMD. Com ha remarcat el paer en cap, la nova pista engrandeix la xarxa d’instal·lacions esportives municipals amb què compta el conjunt del municipi.
La pista s’ha emplaçat en un solar de 330 m2. La seva construcció ha tingut un pressupost de 29.000 euros, finançats per la Diputació de Lleida i la mateixa EMD. L’actuació s’ha completat coincidint amb el 50 aniversari de l’entrada en servei de les piscines, que es va complir l’any passat.
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
07 de maig de 2021 a
les 19:58
Actualitzat el
07 de maig de 2021 a les
20:00
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
