L'exvicerrector de la Universitat de Lleida i catedràtic de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, Ramon Canela, ha confirmat aquest dimarts que es presentarà a les eleccions a rector que es celebren el pròxim 5 de maig. Canela, ha apuntat en un comunicat la seva voluntat de concórrer als comicis amb una candidatura basada en el "diàleg, el treball, la transparència i els principis de mèrit i capacitat".
Canela vol convertir la UdL en un centre on s'impulsi "el món del coneixement a partir de la formació, la investigació i la transferència; donar valor a les persones i a les seves idees, i esdevenir el punt de referència al territori en el marc de la responsabilitat social i la projecció exterior a través de la política internacional".
Ramon Canela anuncia la seva candidatura per ser rector de la UdL
Societat
L'exrector concorrerà als comicis del proper 5 de maig contra Roberto Fernández, actual responsable de la universitat lleidatana
ARA A PORTADA
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
-
Societat Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences ACN
Publicat el
14 d’abril de 2015 a
les 18:16
Actualitzat el
14 d’abril de 2015 a les
18:23
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
