L’objectiu és oferir-los eines per desenvolupar les polítiques de joventut de forma participativa tenint present perspectives de treball com ara la interculturalitat, el gènere o la dinamització juvenil.
Durant tres dies, les persones assistents podran participar en conferències, taules rodones i tallers on debatran casos concrets. Així, per exemple, hi haurà ponències a càrrec de prestigiosos especialistes com el director de la Fundació Jaume Bofill, Jordi Sánchez, o l’investigador social Marco Marchioni. La Trobada, organitzada per la Secretaria de Joventut del Departament d’Acció Social i Ciutadania, comptarà amb la presència de la consellera Carme Capdevila; del secretari de Joventut, Eugeni Villalbí, de l’alcalde de La Seu, Albert Batalla, i del president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Jesús Fierro.
Per demarcacions, la major part dels regidors i tècnics inscrits a la Trobada Nacional provenen de les comarques de Barcelona (256), seguits dels del Camp de Tarragona (94), Lleida (59), Girona (48) i Terres de l’Ebre (26).
A més d’aquesta àmplia representació, la més elevada de totes les edicions celebrades fins ara, a la Trobada hi assistirà una delegació de 23 professionals i càrrecs electes del Principat d’Andorra. També la visitarà una delegació d’una desena de joves de la regió de Llenguadoc-Rosselló, en el marc de la Comunitat de Treball dels Pirineus.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2008 a les 16:32
Et pot interessar
-
Societat Un veí d'Agramunt guanya 331.000 euros amb 14 encerts a la quiniela
-
Societat L'Associació de Veïns del Centre Històric de Balaguer celebra 50 anys
-
Societat Uns 300 Mossos denuncien impunitat contra les agressions a policies en una manifestació a Lleida
-
Societat El Hiopos guanya i s'acosta a la permanència a l'ACB