Els Mossos d’Esquadra estan avançant en les investigacions per localitzar l’autor de l’assassinat del taxista lleidatà Mohamed Ezzariaga, que es va produir el passat diumenge.
Els agents estan buscant pistes en l’entorn de la víctima i també en les càmeres de videovigilància de l’avinguda Blondel i dels comerços de l’Eix Comercial de Lleida. Es busquen detalls que acostin a la identficació de l’autor, que hauria avisat el taxista que volia un servei.
Ezzariaga va rebre una vintena de punyalades i es va trobar el seu cos a uns cinquanta metres del vehicle, on hi havia diners a dins, un fet que porta els investigadors a creure que el mòbil del crim no seria un atracament.
[noticia]47206[/noticia]
Sense pistes de l’assassí del taxista lleidatà una setmana després del crim
Els Mossos d’Esquadra investiguen l’entorn de la víctima i les càmeres de videovigilància
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’abril de 2022 a les 08:47
Actualitzat el 17 d’abril de 2022 a les 14:08
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió