L'Audiència de Lleida ha condemnat a 7 anys, 6 mesos i 1 dia de presó l'home que va agredir sexualment la filla de la seva parella sentimental, de només vuit anys, a Lleida. És la pena que van acordar i demanar tant la fiscalia com la defensa després que l'acusat reconegués els fets al judici celebrat el 8 de gener i demanés perdó.
La Sala també condemna l'home a indemnitzar la nena amb 6.000 euros per danys morals ja que la menor està rebent tractament psicològic des de llavors i a no comunicar-se ni acostar-se a ella a menys de 200 metres durant dotze anys i mig. Els fets van passar a la casa familiar, cap a dos quarts de tres del migdia del 10 de febrer de 2018.
L'home, M. E. T. L., de llavors 32 anys, va entrar a l'habitació on era la nena, la va immobilitzar sobre el llit i li va fer tocaments. Així ho va explicar la menor al judici i va reconèixer l'acusat.
L'agressió va parar perquè la mare de la nena va entrar a l'habitació i va veure la seva filla amb els pantalons abaixats. Les psicòlogues que la van atendre confien que ho pugui superar amb tractament psicològic.
Set anys i mig de presó per a l'home que va agredir sexualment la seva fillastra de vuit anys a Lleida
Societat
La nena rep tractament psicològic i l'acusat haurà d'indemnitzar-la amb 6.000 euros
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
22 de gener de 2020 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
