Les obres de reordenació de la plaça Ramon Berenguer IV avancen amb l’estesa d’aglomerat que es farà demà entre les 9h i mitja tarda i la pintura de la senyalització horitzontal de Príncep de Viana, que es realitzarà a partir de les deu de la nit.
Per poder realitzar els treballs d’estesa de l’ aglomerat es tallarà el carril de baixada de Príncep de Viana, en sentit estació RENFE, a partir de les nou del matí d'aquest dimecres i es calcula fins a mitja tarda. El trànsit afectat per aquesta actuació es desviarà pels carrers Sant Ruf i Anselm Clavé.
El tall afectarà els vehicles procedents del barri de Pardinyes pel carrer Comtes d’Urgell i quedarà anul·lat també el gir a l’esquerra davant de l’estació de RENFE, en sentit Rambla de Ferran.
Els vehicles provinents del Pont de Príncep de Viana hauran de seguir recte pel carrer Príncep de Viana fins als carrers Sant Ruf- Anselm Clavé. Mentre duri el tall de trànsit, també quedarà afectada la parada d’autobusos de l’Estació de RENFE.
Tallat el trànsit a Príncep de Viana per la reordenació de la plaça Berenguer IV
La circulació es desviarà pels carrers Sant Ruf i Anselm Clavé
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2019 a les 22:05
Et pot interessar
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme
-
Societat L’últim gest solidari d’Anna Salvadó recapta més de 6.000 euros per Palestina
-
Societat Educació planteja reduir ràtios als centres de màxima complexitat de Lleida