L'Ajuntament de Tàrrega ha convocat per aquest dilluns a dos quarts de vuit del vespre a la plaça Major un minut de silenci en senyal de dol pel nen de 6 anys mort ofegat dissabte a les piscines municipals. Amb aquest acte el municipi vol expressar el seu "més sincer condol i la seva profunda consternació per aquest fet tan desolador".
L'infant, T.S.B, era veí de Tàrrega, tenia nacionalitat espanyola i era d'origen senegalès. Per aquesta raó, s'ha obert una caixa de solidaritat per ajudar a la família a repatriar el cos del menor al seu país d'origen. El consistori ha explicat, a través d'un comunicat, que durant la concentració "posarà de manifest el seu suport als parents del menor o a la comunitat senegalesa".
El menor era alumne del Col·legi Sant Josep Vedruna i els representants d'aquest centre educatiu han anunciat que participaran en l'acte d'aquest dilluns en el seu record.
Aquest diumenge les Piscines Municipals no s'han obert al públic i dissabte l'Ajuntament de Tàrrega va decretar dos dies de dol per la mort del nen de 6 anys i es van suspendre tots els actes previstos per Sant Joan.
							
																					
																Tàrrega convoca un minut de silenci pel nen de 6 anys mort ofegat a la piscina municipal
S'obre una caixa de solidaritat per ajudar a la família a repatriar el cos del menor al Senegal
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juny de 2018 a les 22:15
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															