Aquesta encesa solidària és un acte obert en el que tothom que ho vulgui pot participar a partir de la compra (un euro) d’un llantió a les botigues de la Seu d’Urgell. Es durà a terme després de la missa de la tarda per a infants i jovent que se celebra a la Catedral d’Urgell. Els joves participaran fent un dibuix al terra amb els llantions. Durant l’acte, diferents alumnes de l’escola faran una interpretació musical i la lectura d’un manifest.
Així ho ha explicat aquest divendres el G. David Pérez, coordinador de la experiència per segon any consecutiu, que ha donat detalls del projecte per al qual es destinen els diners.
Es tracta di’un projecte de suport a l’ensenyament dels infants i joves de Ciudad de Guatemala, en un centre agermanant amb La Salle: “La Salle Tierra Nueva”, en el que es dediquen molts esforços per donar formació a nois i noies de diverses edats. L’any passat els diners que es van recollir es van utilitzar per a fer les obres d’infraestructura i enguany els diners seràn per el manteniment dels serveis d’ensenyament: per material d’estudi, per pagar els sous dels mestres, i pels suport a alguns infants.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2010 a les 16:46
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural