Aquesta encesa solidària és un acte obert en el que tothom que ho vulgui pot participar a partir de la compra (un euro) d’un llantió a les botigues de la Seu d’Urgell. Es durà a terme després de la missa de la tarda per a infants i jovent que se celebra a la Catedral d’Urgell. Els joves participaran fent un dibuix al terra amb els llantions. Durant l’acte, diferents alumnes de l’escola faran una interpretació musical i la lectura d’un manifest.
Així ho ha explicat aquest divendres el G. David Pérez, coordinador de la experiència per segon any consecutiu, que ha donat detalls del projecte per al qual es destinen els diners.
Es tracta di’un projecte de suport a l’ensenyament dels infants i joves de Ciudad de Guatemala, en un centre agermanant amb La Salle: “La Salle Tierra Nueva”, en el que es dediquen molts esforços per donar formació a nois i noies de diverses edats. L’any passat els diners que es van recollir es van utilitzar per a fer les obres d’infraestructura i enguany els diners seràn per el manteniment dels serveis d’ensenyament: per material d’estudi, per pagar els sous dels mestres, i pels suport a alguns infants.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’abril de 2010 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
-
Societat
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
