Els set Centres d'Atenció Primària (CAP) de Lleida ja vacunen de forma simultània per la grip i la tercera dosi de Covid-19 a majors de 70 anys que ja fa més de sis mesos que van rebre la segona.
Després de l'arrencada de la vacunació de la grip el dilluns passat, les agendes de programació "estan plenes" actualment, segons ha explicat la directora del CAP de Balàfia – Pardinyes – Secà, Sandra Guerrero, pel fet que la campanya acaba de començar. També ha remarcat la importància de vacunar-se per evitar el risc d'agafar tant la grip com la Covid o la coinfecció dels dos virus, que "multiplica per dos" el risc de mort. A Lleida ciutat es preveuen vacunar 24.500 persones de la grip i al conjunt de la Regió Sanitària 127.000.
[noticia]45366[/noticia]
El CAP de Balàfia és un dels centres de Lleida on ja s'està injectant de forma simultània les vacunes de la grip i la tercera dosi de la Covid-19 per a majors de 70 anys. Sandra Guerrero ha explicat que quan truquen a les persones que s'han de vacunar per citar-los ja se'ls comunica si també s'han de vacunar de la covid per tercera vegada perquè ja han passat sis mesos des de la segona dosi. En general, tothom es vacuna de la tercera dosi, ha assenyalat.
Si que les agendes per vacunar estan plenes actualment pel proper mes, ja que la campanya acaba d'arrancar. Segons Guerrero, enguany hi ha més preocupació per la grip ja que el virus conviu amb la Covid-19 i si s'agafen les dos malalties de forma simultània es multiplica per dos el risc.
Al CAP de Balàfia poden arribar a posar entre 50 i 200 vacunes al dia segons disponibilitat. La previsió és que per aquest centre passin unes 5.000 persones per vacunar-se per la grip.
[plantillacoronavirus]
Tots els CAP de Lleida ja vacunen de la grip i de la Covid
Les agendes de programació estan plenes després de l'arrencada de la vacunació per la grip dilluns passat
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 27 d’octubre de 2021 a les 17:03
Actualitzat el 27 d’octubre de 2021 a les 17:07
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot