A les 7.55 hores d’aquest matí els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’un incendi en una indústria de metalls i plàstics de l’Albi, en un polígon situat al punt quilomètric 5,5 de la LP-7032. Dotze dotacions de Bombers han arribat a la zona quan el foc estava totalment desenvolupat.
La part més afectada ha estat la coberta de la nau en flames, que ha col·lapsat. L’incendi, que no ha causat ferits, s’ha donat per controlat a les 9.43 hores. Ara mateix, hi continuen treballant 14 dotacions per remullar la zona cremada, que inclou una de les naus de l’empresa i una coberta annexa a aquesta.
A l’interior hi havia material plàstic, que en prendre foc ha generat una important fumerada negra. La resta de naus de l’empresa, tres més en total, no han tingut cap afectació. En el servei també han actuat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra.
Un aparatós incendi crema parcialment una fàbrica a l'Albi
El material de plàstic que hi havia a l'interior ha obligat a actuar fins a catorze dotacions dels Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2018 a les 16:32
Actualitzat el 20 de gener de 2018 a les 16:33
Et pot interessar
-
Societat
El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
-
Societat
Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
-
Societat
Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
-
Societat
Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
-
Societat
Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
