A les 7.55 hores d’aquest matí els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’un incendi en una indústria de metalls i plàstics de l’Albi, en un polígon situat al punt quilomètric 5,5 de la LP-7032. Dotze dotacions de Bombers han arribat a la zona quan el foc estava totalment desenvolupat.
La part més afectada ha estat la coberta de la nau en flames, que ha col·lapsat. L’incendi, que no ha causat ferits, s’ha donat per controlat a les 9.43 hores. Ara mateix, hi continuen treballant 14 dotacions per remullar la zona cremada, que inclou una de les naus de l’empresa i una coberta annexa a aquesta.
A l’interior hi havia material plàstic, que en prendre foc ha generat una important fumerada negra. La resta de naus de l’empresa, tres més en total, no han tingut cap afectació. En el servei també han actuat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra.
Un aparatós incendi crema parcialment una fàbrica a l'Albi
El material de plàstic que hi havia a l'interior ha obligat a actuar fins a catorze dotacions dels Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2018 a les 16:32
Actualitzat el 20 de gener de 2018 a les 16:33
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància