La Guàrdia Urbana de Lleida ha interceptat aquest diumenge al matí un home per haver destrossat tres vehicles que estaven estacionats i haver abandonat corrent el seu vehicle juntament amb un acompanyant.
Els fets han passat poc després de les set del matí a la cantonada entre els carrers Comtes d'Urgell i el carrer Girona de la ciutat, i els agents han aconseguit atrapar l'home a prop de l'estació de tren. Allà se li ha practicat la prova d'alcoholèmia, que ha donat positiva.
Un conductor begut destrossa tres vehicles estacionats a Lleida i fuig corrent
Els agents l'han interceptat a l'estació de tren
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 01 de juliol de 2019 a les 21:06
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot