Un ciclista va resultar ferit divendres al matí després que un cotxe l'envestís a l'avinguda Onze de Setembre de Lleida. Els fets van passar a les nou quan el vehicle va colpejar l'home, que circulava pel carril bici.
L'impacte li va provocar al ciclista diverses ferides que van ser tractades al mateix lloc dels fets just abans del trasllat a l'hospital Arnau de Vilanova de la ciutat.
							
																					
														
								Un cotxe atropella i deixa ferit un ciclista a Lleida
Els fets han passat a l'avinguda Onze de Setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2017 a les 19:35
										Actualitzat el 22 de juliol de 2017 a les 19:39
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															