Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts a Lleida un home de 47 anys, nacionalitat espanyola i veí d'Alcarràs, acusat de cometre sis atracaments al Segrià i el Pla d'Urgell en establiments comercials. Segons la policia, el detingut feia servir el mateix modus operandi en tots els casos que van ser en cinc benzineres i un restaurant.
Amenaçava amb un ganivet el treballador responsable i després demanava la recaptació de la caixa enregistradora. En un dels atracaments, a un restaurant situat a l'N-II al terme municipal de Lleida, la víctima es va resistir i l'atracador, davant l'oposició i després d'un estira-i-arronsa hauria provocat ferides lleus en una mà al treballador i va fugir ràpidament.
L'atracament al restaurant situat a l'N-II al terme de Lleida va tenir lloc pels volts de tres quarts de dos de la matinada de dimarts. Després de fugir del lloc, cap a un quart de set del matí, l'atracador hauria tornat a actuar en una benzinera de la LL-11, també al terme de Lleida. Immediatament després la policia va muntar un dispositiu que va permetre localitzar l'home quan circulava per la mateixa via en direcció Lleida.
Els agents van aturar el cotxe a l'avinguda de l'Exèrcit i, després de constatar que el conductor coincidia plenament amb la descripció que es tenia de l'autor dels dos atracaments, el van detenir.
Al detingut se'l relaciona amb quatre atracaments més, comesos els darrers sis dies en benzineres d'Alcarràs, Bell-lloc d'Urgell i Alcoletge. En tots els casos sempre utilitzava el mateix modus operandi amenaçava els treballadors amb un ganivet i sostreia els diners de la caixa enregistradora. Està previst que passi properament a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Un detingut per sis atracaments en una setmana al Segrià i el Pla d'Urgell
A tots va fer servir el mateix modus operandi amenaçant amb un ganivet els treballadors de benzineres i un restaurant
ARA A PORTADA
-
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cinc homicidis i un 25% més de delictes per tràfic de drogues a la demarcació de Lleida el 2025 Redacció
-
-
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació Redacció
Publicat el
26 d’agost de 2020 a
les 16:43
Actualitzat el
26 d’agost de 2020 a les
16:46
Et pot interessar
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat
Aitona allarga la campanya de camps florits
-
Societat
El Ranxo que fa oblidar la Quaresma
