La Guàrdia Urbana de Lleida han denunciat el propietari d'un gos que aquest dilluns ha mossegat una dona que anava en bicicleta per l'Horta de Lleida. Una patrulla va anar a la zona en rebre un requeriment perquè un gos havia mossegat una persona.
Un cop al lloc, una dona, que va ser atesa pels serveis sanitaris d’una ambulància, va denunciar als agents que quan ella circulava amb bicicleta l’havia mossegat un gos que estava solt pel camí i li havia fet unes ferides en una cama, tot i que no eren greus.
Tot seguit, els agents van localitzar el propietari del gos, el qual va explicar que l’animal, que no és de raça perillosa, havia escapat en deixar una porta oberta de la casa i en aquell moment el gos ja estava tancat al domicili. Davant la denúncia de la dona, els agents van iniciar les diligències corresponents per un delicte lleu de lesions per imprudència.
Un gos ataca una dona que anava en bicicleta per l'Horta de Lleida
Societat
La dona va ser atesa pels serveis sanitaris però no tenia ferides greus
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
Publicat el
16 de juliol de 2019 a
les 17:35
Actualitzat el
16 de juliol de 2019 a les
17:42
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
