La Guàrdia Urbana de Lleida han denunciat el propietari d'un gos que aquest dilluns ha mossegat una dona que anava en bicicleta per l'Horta de Lleida. Una patrulla va anar a la zona en rebre un requeriment perquè un gos havia mossegat una persona.
Un cop al lloc, una dona, que va ser atesa pels serveis sanitaris d’una ambulància, va denunciar als agents que quan ella circulava amb bicicleta l’havia mossegat un gos que estava solt pel camí i li havia fet unes ferides en una cama, tot i que no eren greus.
Tot seguit, els agents van localitzar el propietari del gos, el qual va explicar que l’animal, que no és de raça perillosa, havia escapat en deixar una porta oberta de la casa i en aquell moment el gos ja estava tancat al domicili. Davant la denúncia de la dona, els agents van iniciar les diligències corresponents per un delicte lleu de lesions per imprudència.
Un gos ataca una dona que anava en bicicleta per l'Horta de Lleida
La dona va ser atesa pels serveis sanitaris però no tenia ferides greus
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 17:35
Actualitzat el 16 de juliol de 2019 a les 17:42
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida