Un jove va apunyalar un home aquest diumenge davant de la porta d'un bar de Lleida. Els fets van passar quan la víctima va sortir del local i va veure que un noi estava clavant puntades de peu al seu gos. Va ser llavors, quan va intentar defensar l'animal, que va rebre la punyalada.
L'agressor va ser arrestat aquest dimarts i després de declarar al jutjat de guàrdia de Lleida, va ingressar al Centre Penitenciari de Ponent.
La víctima continua ingressada a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, on es recupera de les seves ferides.
Un home rep una punyalada en defensar al seu gos a Lleida
La víctima està ingressada a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 25 d’abril de 2017 a les 19:56
Actualitzat el 25 d’abril de 2017 a les 19:57
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues