Una persona ha mort en l'accident de trànsit múltiple que ha tingut lloc aquest dilluns a les sis de la tarda a l'A-2, al seu pas per Lleida, segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La víctima mortal és un veí de Montcada i Reixac (el Vallès Occidental) de 41 anys.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), per causes que encara s'estan investigant, a l'accident s'hi han vist implicats un camió, dos furgonetes, i cinc turismes. Arran de l'accident també han resultat ferides diverses persones: un menor en estat crític, traslladat a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona, dos ferits en estat greu, un ferit en estat menys greu, tots traslladats a l'Arnau de Vilanova, i dos ferits lleus.
L'accident ha provocat fins a cinc quilòmetres de cues a l'A-2 en direcció Barcelona durant bona part de la tarda.
Arran de la incidència s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, nou dotacions dels Bombers, els quals van haver d'efectuar tasques d'excarceració, i sis ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un mort, un nen crític i dos ferits greus en l'accident múltiple a l'A-2 a Lleida
La víctima és un veí de Montcada i Reixac de 41 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2017 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat UGT reclama més inspeccions i protocols actualitzats per evitar riscos laborals per calor
-
Societat Una essència que no es pot licitar
-
Societat Nou morts a les carreteres de Lleida en el primer semestre de 2025
-
Societat Ivars d’Urgell i Torres de Segre lideren la calor a Ponent
-
Societat Almatret impulsa un sistema pioner amb càmeres per vigilar 12.000 hectàrees en plena temporada d’incendis
-
Societat Coloma Seró ja té rostre: troben una fotografia de la supervivent lleidatana als camps nazis