Una esllavissada de roques ha tallat aquest vespre el camí d’accés al congost de Mont-rebei, al terme municipal de Sant Esteve de la Sarga. Segons ha confirmat a Pallars Digital l’alcalde del municipi, Jordi Navarra, l’esllavissada no ha ocasionat danys personals, tot i que ha dit que fins demà no es podran avaluar els danys materials i la magnitud de la mateixa.
Navarra ha explicat que el despreniment ha tingut lloc a l’entrada al congost per Sant Esteve de la Sarga i que s’ha produït al camí que travessa l’espai natural.
Una esllavissada talla el camí d'accés a Mont-rebei per Sant Esteve de la Sarga
El despreniment de roques no ha provocat danys personals, però ha obligat a tancar el pas fins a nou avís
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
17 de juliol de 2018 a
les 22:50
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
