Una tempesta, acompanyada de pedra i vent, ha afectat aquesta tarda zones fruiteres de les comarques del Segrià i la Noguera. S'ha format cap a dos quarts de tres de la tarda a la zona centre del Segrià i ha anat avançant cap a la Noguera. Al seu pas, ha deixat aigua, pedra i un fort vent en municipis com ara Alcarràs, Lleida o Torrelameu, entre altres, segons l'ADV Terres de Lleida.
La pedra que ha caigut, molt barrejada amb aigua, era petita, en concret de la mida d'una llentia i, en algun cas, d'un cigró. De moment, no es té constància de danys en cultius agraris tot i que no es descarta que se n'hagin pogut produir, ja sigui per pedra o vent. En aquest sentit, caldrà esperar a les pròximes hores per avaluar l'afectació en l'agricultura.
Al marge de les possibles afectacions en cultius, l'intens vent que acompanyava la tempesta ha trencat rames i ha provocat la caiguda d'algun arbre, i també ha inundat carrers en poblacions com ara Alcarràs o Lleida.
Una tempesta d'aigua, pedra i vent afecta zones fruiteres del Segrià i la Noguera
Societat
Caldrà esperar a les pròximes hores per avaluar si s'han produït danys en cultius agrícoles
ARA A PORTADA
-
Societat Les violacions augmenten un 56% a Lleida durant el primer semestre de l'any Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Presó provisional sense fiança per als dos detinguts per la baralla multitudinària a Lleida Redacció
-
Societat Directius de MJ Gruas haurien admès el pagament de comissions a l’excap de carreteres Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
16 d’agost de 2022 a
les 18:49
Actualitzat el
16 d’agost de 2022 a les
18:53
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
