Unes 150 persones han tallat a dos quarts de nou del vespre i durant mitja hora la cruïlla de la plaça Ricard Viñes de Lleida per reclamar la llibertat dels presos independentistes.
En concret, els assistents han tallat l'avinguda Prat de la Riba i l'avinguda Rovira Roure, punt on han instal·lat una taula on desenes de persones han escrit cartes adreçades als polítics empresonats i exiliats, així com als membres dels CDR que també es troben a la presó. Posteriorment, han dipositat les cartes a l'interior d'una urna similar a les utilitzades l'1-O les quals es faran arribar als seus destinataris.
Durant la protesta, els concentrats també han proferit crits com ara "llibertat presos polítics", "presos al carrer, amnistia i llibertat" i "fora, fora, la justícia espanyola", entre altres. L'acció, convocada per l'ANC, Òmnium Cultural i els CDRs de Lleida, ha finalitzat amb el cant dels Segadors.
Unes 150 persones tallen la cruïlla de Ricard Viñes per escriure cartes als presos i exiliats
L'acció, convocada per l'ANC, Òmnium i els CDRs, s'ha dut a terme durant mitja hora i ha finalitzat amb el cant dels Segadors
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2020 a les 22:55
Actualitzat el 02 de gener de 2020 a les 22:58
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu