Unes 150 persones han tallat a dos quarts de nou del vespre i durant mitja hora la cruïlla de la plaça Ricard Viñes de Lleida per reclamar la llibertat dels presos independentistes.
En concret, els assistents han tallat l'avinguda Prat de la Riba i l'avinguda Rovira Roure, punt on han instal·lat una taula on desenes de persones han escrit cartes adreçades als polítics empresonats i exiliats, així com als membres dels CDR que també es troben a la presó. Posteriorment, han dipositat les cartes a l'interior d'una urna similar a les utilitzades l'1-O les quals es faran arribar als seus destinataris.
Durant la protesta, els concentrats també han proferit crits com ara "llibertat presos polítics", "presos al carrer, amnistia i llibertat" i "fora, fora, la justícia espanyola", entre altres. L'acció, convocada per l'ANC, Òmnium Cultural i els CDRs de Lleida, ha finalitzat amb el cant dels Segadors.
Unes 150 persones tallen la cruïlla de Ricard Viñes per escriure cartes als presos i exiliats
L'acció, convocada per l'ANC, Òmnium i els CDRs, s'ha dut a terme durant mitja hora i ha finalitzat amb el cant dels Segadors
Ara a portada
Publicat el 02 de gener de 2020 a les 22:55
Actualitzat el 02 de gener de 2020 a les 22:58
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi