Unes 200 persones s'han concentrat aquest dijous a la plaça de la Paeria de Lleida per demanar la posada en llibertat dels set membres dels CDR detinguts dilluns i empresonats de manera preventiva i sense fiança aquest dijous per ordre de l'Audiència Nacional.
La concentració, convocada pel CDR, ha començat a les vuit de la tarda a la plaça de la Paeria i, posteriorment, els manifestants s'han dirigit fins a la seu del PSC on han demanat la dimissió de la delegada del govern espanyol a Catalunya, Teresa Cunillera. També han cridat consignes com "PSC terroristes". Després la manifestació ha continuat i ha acabat a la plaça de la Pau, davant la subdelegació del govern espanyol.
A la plaça de la Paeria, els manifestants han tornat a desplegar la pancarta amb el lema 'La vostra repressió, la nostra solidaritat' i han cridat consignes a favor dels membres dels CDR empresonats, com ara "som activistes, no terroristes", "llibertat CDRs", "la nostra millor arma, la solidaritat" o "si ens toquen a una, ens toquen a totes". Entre els assistents, també s'hi ha pogut veure la consellera d'Agricultura, Teresa Jordà, que aquests dies es troba a la capital del Segrià en motiu de la fira de Sant Miquel.
La manifestació ha transcorregut pel carrer Major fins a la seu del PSC, que estava custodiada pels Mossos d'Esquadra. Finalment s'ha dirigit a la subdelegació del govern espanyol on els manifestants han continuat amb crits com "fora les forces d'ocupació" o "avui son elles, demà ets tu". La manifestació ha acabat amb els manifestants cantant l'himne dels Segadors.
Unes 200 persones demanen a Lleida l'alliberament dels set membres dels CDR empresonats
Societat
La manifestació ha començat a la plaça de la Paeria i ha finalitzat davant la subdelegació del govern
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
26 de setembre de 2019 a
les 21:53
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
