Unes 200 persones s'han concentrat aquest divendres davant la Subdelegació del Govern a Lleida en senyal de rebuig a la petició de Fiscalia de 25 anys de presó per a l'ex-vicepresident de la Generalitat Oriol Junqueras; 11 per a l'ex-cap dels Mossos d'Esquadra Josep Lluís Trapero; entre 7 i 16 pels exconsellers, i 17 per a l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell, l'expresident de l'ANC Jordi Sànchez i el president d'Òmnium, Jordi Cuixart.
Els participants han començat a concentrar-se a les 18.00 hores i han corejat consignes com "Llibertat", "Us volem a casa" i "Fora la bandera espanyola".
La concentració, per la qual l'ANC havia sol·licitat permís a la Conselleria d'Interior, no estava autoritzada, segons ha fet públic l'entitat a les xarxes socials.
Unes 200 persones es concentren a Lleida contra la petició de presó a líders sobiranistes
S'han manifestat al davant de la Subdelegació del govern a Lleida
ARA A PORTADA
-
-
Primer avís de calor intensa a Catalunya amb pics de fins a 40 graus al Segrià Oriol Almacellas Verdés
-
-
El detingut per agredir els Mossos a la Mariola, cap d’un grup que rellogava pisos ocupats Oriol Almacellas Verdés
-
Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de novembre de 2018 a les 15:03
Actualitzat el 03 de novembre de 2018 a les 15:07
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida