Uns 300 estudiants s'han manifestat aquest dimarts a la tarda en suport al jove d'Artesa de Lleida que ha perdut un ull per l'impacte d'un projectil durant les protestes de dilluns a l'aeroport del Prat, de rebuig a la sentència del judici de l'1-O.
La mobilització també s'ha convocat per donar suport al jove que ha estat detingut al matí pels Mossos d'Esquadra als jutjats de la capital del Segrià en una altra protesta i que ha quedat en llibertat a la tarda. La protesta ha sortit del Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL) i ha baixat per Rambla Aragó fins a l'avinguda Catalunya i plaça Espanya, on a l'alçada del pont de la Universitat s'ha fet una seguda i s'ha tallat el trànsit durant uns vint minuts.
La manifestació ha transcorregut per l'avinguda Madrid fins al Pont Vell on hi havia convocada una altra mobilització per part de l'ANC.
Uns 300 estudiants es manifesten a Lleida en suport al jove que ha perdut un ull i el detingut als jutjats
Societat
La protesta ha sortit del Rectorat de la UdL i ha tallat el trànsit a l'alçada del pont de la Universitat
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2019 a
les 21:50
Actualitzat el
15 d’octubre de 2019 a les
21:52
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
