Diversos veïns de Tremp han mostrat la seva “indignació” després de veure que diversos grups de joves, que identifiquen com militars, es trobaven a l'exterior d'un bar del municipi sense respectar les mesures de seguretat i en molts casos sense portar la mascareta posada. Són fets que van succeir a finals del mes de novembre però que no han vist la llum fins ara, després que s’hagi conegut el brot de coronavirus que afecta 26 alumnes de l'Acadèmia General Bàsica de Suboficials (AGBS) de Talarn
[noticiadiari]68/14080[/noticiadiari]
Segons ha avançat Vilaweb i han confirmat diversos testimonis a l'ACN, en aquestes trobades, on s'havia arribat a veure fins a mig centenar de persones, se sentien crits i un ambient festiu. Davant d'aquesta situació, algun dels veïns també ha confirmat que va alertar de la situació trucant al 112 i avisant a l'ajuntament i que efectius policials s'havien personat al lloc per dispersar aquests grups i aixecar actes. Els Mossos d’Esquadra, no obstant, han dit que no tenen constància dels fets.
Tenint en compte el brot de Covid-19 detectat fa un mes a la residència Fundació Fiella de la ciutat, el qual ja ha causat la mort de 58 persones, els veïns que han denunciat els fets han assenyalat que aquest “és un moment de dol i no de festes”.
[noticiadiari]68/14086[/noticiadiari]
Veïns de Tremp, «indignats» en veure trobades de grups de militars a l'exterior d'un bar
Diversos testimonis afirmen que van alertar dels fets a la policia i a l'ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2020 a les 23:24
Et pot interessar
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat Els preus continuen pujant a Lleida amb l’educació i l’habitatge com a motors de la inflació
-
Societat Els piquets i les concentracions en defensa de Palestina mobilitzen desenes de persones a Lleida
-
Societat Golmés es vesteix d’art i emoció amb MIUSES, la desfilada més esperada de JRS
-
Societat S'enfronta a 10 anys de presó per intentar matar un home amb una arma blanca a Cervera