Un jove de 16 anys veí de la Seu d'Urgell ha estat víctima d'una brutal pallissa que li van propinar vuit persones el passat dimarts després de la festa de Carnaval del Comú d'Encamp, una parròquia d'Andorra. El menor ha estat traslladat a l'hospital Nostra Senyora de Meritxell d'Andorra amb el nas trencat i un traumatisme cranial, per bé que ha estat donat d'alta en les hores següents.
Tal com explica el Diari d'Andorra, la mare del noi ha presentat una denúncia a la policia i ha assegurat que el noi va ser atacat pels homes que el van relacionar amb un grup de jove de la Seu que havia tingut trifulgues.
Els agressors l'esperaven fora del local i el van perseguir i atacar posteriorment quan el noi es dirigia cap a casa després de la festa. La policia ha obert una investigació per localitzar els autors de l'assalt.
Vuit persones claven una brutal pallissa a un jove lleidatà després d'una festa de Carnaval
Societat
La policia ha obert una investigació per trobar els atacants
ARA A PORTADA
-
Successos El detingut per la mort de la veïna de Soses no passarà avui a disposició judicial Redacció
-
Successos El robatori de coure interromp la circulació de l’R13 i l’R14 entre la Plana-Picamoixons i Lleida Redacció
-
Societat Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida Redacció
-
Publicat el
27 de febrer de 2020 a
les 13:15
Actualitzat el
27 de febrer de 2020 a les
13:40
Et pot interessar
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
-
Societat
La piscina de Magraners, tancada per la presència de vidres a l’aigua
-
Societat
Lleida, única demarcació on cauen les hipoteques amb un descens del 4,4%
