Un jove de 16 anys veí de la Seu d'Urgell ha estat víctima d'una brutal pallissa que li van propinar vuit persones el passat dimarts després de la festa de Carnaval del Comú d'Encamp, una parròquia d'Andorra. El menor ha estat traslladat a l'hospital Nostra Senyora de Meritxell d'Andorra amb el nas trencat i un traumatisme cranial, per bé que ha estat donat d'alta en les hores següents.
Tal com explica el Diari d'Andorra, la mare del noi ha presentat una denúncia a la policia i ha assegurat que el noi va ser atacat pels homes que el van relacionar amb un grup de jove de la Seu que havia tingut trifulgues.
Els agressors l'esperaven fora del local i el van perseguir i atacar posteriorment quan el noi es dirigia cap a casa després de la festa. La policia ha obert una investigació per localitzar els autors de l'assalt.
Vuit persones claven una brutal pallissa a un jove lleidatà després d'una festa de Carnaval
La policia ha obert una investigació per trobar els atacants
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2020 a les 13:15
Actualitzat el 27 de febrer de 2020 a les 13:40
Et pot interessar
-
Societat El Col·legi de Periodistes inaugura oficialment la nova seu de Lleida
-
Societat La planta de biogàs de la Sentiu de Sió «es farà sí o sí» per garantir el futur dels ramaders, segons els promotors
-
Societat Una dona declara que un veí la va drogar i la va intentar violar a Agramunt
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Escàndol animal a la Noguera: una gossa maltractada mor després que els Agents Rurals la retornessin al seu propietari
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina