Agents de la Guàrdia Civil i funcionaris de l'Agència Tributària han coordinat una operació conjunta que ha culminat amb la confiscació de 4.000 paquets de tabac de contraban. Els fets van tenir lloc al recinte de la duana de la Farga de Moles, situada a l'Alt Urgell. El conductor del vehicle que transportava aquest tabac il·legal va ser detingut en el moment de la intercepció, que va tenir lloc el passat 3 de maig a les deu de la nit.
El cotxe en qüestió va ser detectat en el moment en què retornava d'Andorra pel carril verd, reservat per a aquelles persones que no tenen cap declaració a fer en aquest punt fronterer. Els agents de la Guàrdia Civil van sospitar del vehicle en observar que, a la part posterior, s'amagava alguna cosa sota una aparent capa de material de neteja, roba i altres objectes. Un cop inspeccionat, es van descobrir diverses bosses grans que contenien el tabac de contraban, amb un valor aproximat de 21.800 euros.
El conductor, un home de 40 anys de nacionalitat armènia, va ser detingut immediatament després que el tabac fos descobert amagat en diversos racons del vehicle. L'individu ha admès la propietat del tabac confiscat, i les autoritats l'acusen ara de presumpte delicte de contraban de tabac.
Confiscats 4.000 paquets de tabac de contraban
L'home ha sigut detingut Fraga de Moles per la Guàrdia Civil amb una càrrega valorada en uns 21.800 euros
- El tabac confiscat per la Guàrdia Civil -
- Redacció
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2024 a
les 14:04
Et pot interessar
-
Successos
Condemnats a 4 anys de presó tres homes per traficar amb drogues a la Val d’Aran
-
Successos
Dues dones accepten dos anys de presó per un furt en un domicili de Tremp i tràfic de cocaïna
-
Successos Detectats deu negocis i cinc domicilis amb la llum punxada al Pla d’Urgell
-
Successos
Controlat l'incendi en una empresa fruitera de Lleida
-
Successos Detinguts dos homes per un robatori violent d’una cadena d’or a Lleida
-
Successos
Troben dos morts al pantà d'Utxesa i al riu Segre, a Lleida
