Un individu de 27 anys ha estat interceptat pels agents de la Guàrdia Urbana de Lleida aquest dimecres, a prop de les quatre de la tarda, després de ser sorprès conduint de manera imprudent pels carrers de la ciutat. Els agents van observar com el conductor, al volant d'un vehicle amb la ITV i l'assegurança vençudes, es negava a aturar-se després de les corresponents indicacions. Els fets van tenir lloc al pont de Pardinyes, on l'home va accelerar cap al carrer Corregidor Escofet amb una conducció considerada perillosa.
Finalment, després d'una intensa persecució, l'individu va ser interceptat a prop de la glorieta de Font i Quer. En inspeccionar el vehicle, les autoritats van descobrir una navalla i una substància presumptament il·legal, que s'ha sospitat podria ser haixix. A més, es va constatar que l'individu en qüestió tenia quatre ordres de cerca i detenció pendents, emeses pels jutjats Penal 1 i 3 de Lleida.
Detenen un conductor temerari a Lleida sense carnet i amb ordres de cerca
A més, després de registrar el vehicle, la policia hi ha trobat una navalla i una substància presumptament il·legal
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 06 de juny de 2024 a les 17:00
Et pot interessar
-
Successos Un pare agredeix un professor de l'escola Àngel Guimerà de Balaguer, que es manifestarà aquest dimecres
-
Successos L’Audiència jutjarà dos homes acusats d’agredir sexualment dues menors a Balaguer i Vielha
-
Successos Cop al top manta: la Guàrdia Civil desmantella a Alpicat una xarxa que proveïa fins a Europa
-
Successos Enxampat a Lleida un reincident amb tabac de contraban i 34 dosis de marihuana
-
Successos Detingut a Lleida un fals empleat de banca: el grup va enganyar 273 víctimes i va robar més de 700.000 euros
-
Successos Detinguts els «teloners» de l’AP-2: saquejaven camions en àrees de servei