A l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Sant Fruitós (carretera de Vic, 34) es poden adquirir les entrades per assistir al concert d'Anna Roig i L'ombre de ton chien, previst per al dissabte 23 d'octubre al Teatre Casal Cultural.
Combinant amb tota naturalitat el català i el francès, i amb una posada en escena de caire teatral, el nou treball discogràfic del grup ha estat rebut per la crítica i el públic com una proposta innovadora en el panorama musical català, com a resultat de la fusió de dos projectes: el d'Anna Roig com a cantautora i el de L'Ombre de ton chien com a grup. El resultat de tot plegat és una posada en escena de caire teatral, que recupera el poder de la cançó com a eina narrativa.
Després de més de tres anys versionant grans clàssics de la cançó francesa, Anna Roig i L'ombre de ton chien han decidit fer un pas endavant en el seu treball, i han passat de versionar cançons a treballar a partir d'un repertori propi, basat en temes de la mateixa cantautora.
A més d'Anna Roig, el conjunt és format per Magí Batalla a la guitarra, Carles Sanz als teclats, Carles Munts al contrabaix i Ricard Parera a la bateria, tots els quals es complementen per presentar un projecte musical de molta qualitat, amb arranjaments vitals i eclèctics que inclouen sense complexos sonoritats tant del jazz com del pop.
Les entrades es poden adquirir al preu 10 euros (venda a taquilla) i 8 euros (venda anticipada i tarifa per a joves i jubilats).
A la venda les entrades per a Anna Roig i L'ombre de ton chien
Anna Roig i L'ombre de ton chien toquen dissabte al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2010 a les 12:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video