Una sala Stroika plena fins a dalt de tot, va vibrar aquest dissabte amb la interpretació d'un Albert Pla, magistralment acompanyat pel guitarrista Diego Cortés. Ni tan sols l'absència final de la teclista Judit Farrés no va restar espectacularitat a l'actuació.
A MataCerdos, Pla va repassar les peces més poèticament atrevides del seu repertori passant per sobre de nacionalitats i cases reials i aprofundint el la seva voluntat provocadores. Una voluntat que, vist com estan els tribunals darrerament, pot ser vista com a una temeritat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_rORWJxcSyo[/youtube]
Majestat, precisament, va ser la peça més ovacionada a Manresa, només igualada per l'increïble "solo" de guitarra que va oferir Cortés. Però n'hi va haver altres, que van fer reviure anys i dècades passades al públic, entre veterà i de nova fornada de la sala.
Com va preveure en una entrevista anterior a NacióManresa, MataCerdos "és una festorra". És la condensació de Pla en un concert. És Pla en esséncia.
Albert Pla enamora Manresa amb el seu atreviment poètic
La sala Stroika va vibrar amb l'actuació de l'autor sabadellenc
ARA A PORTADA
-
Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
-
El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
-
Manresa s'uneix al Festival de Vida al Final de la Vida amb actes per celebrar i reflexionar Pere Fontanals
-
-
Manresa serà la seu de la primera assemblea del nou cicle de mobilitzacions del personal educatiu Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 08 de març de 2020 a les 11:41
Actualitzat el 08 de març de 2020 a les 11:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La família Sala Descals dona a l'Arxiu de Sant Fruitós un valuós fons fotogràfic històric
-
Cultura i Mitjans
El Premi de Fotografia Memorial Modest Francisco arriba a la 16a edició amb nova convocatòria
-
Cultura i Mitjans
Èxit de públic a la Fira de la Torrada de Sant Salvador de Guardiola
-
Cultura i Mitjans
Montserrat celebra l'art de Josep Amat amb una exposició sobre la natura humanitzada
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
