Àngels Freixanet exposa a la Joviat amb motiu del seu 55è aniversari

L'escultora manresana presenta "És_cultura a la Joviat", una exposició que es podrà veure fins a final de curs

Publicat el 29 d’abril de 2015 a les 18:03
Actualitzat el 29 d’abril de 2015 a les 23:59
"Una artista internacional amb cor manresà i ànima universal". Així és com l'escola Joviat presenta Àngels Freixenet, una escultora que des de l'any 2006 col·labora amb el centre esculpint els premis de l'escola d'hoteleria consistents en peces artesanals en forma de barret de cuina. 

Ara, el vincle amb la Joviat s'estreny més, i és que en motiu del cinquanta-cinquè aniversari de l'escola, l'artista ha accedit a exposar, als dos edificis que componen el centre, unes quantes de les seves creacions escultòriques, que es caracteritzen per la força de la natura i l'exaltació de l'autenticitat de la cultura quotidiana, tot eludint a la sostenibilitat i la humilitat.

Des d'avui mateix i fins a final de curs els dos edificis que componen l'escola Joviat estaran oberts a totes aquelles persones que vulguin veure l'exposició de l'artista manresana. Els horaris per visitar-la seran, en el cas de l'edifici de l'Escola d'Hoteleria, d'una del migdia a sis de la tarda, i en el cas del bloc on hi ha situada l'escola primària, de vuit del matí fins a set de la tarda.