El so del Gospel més profund va captivar aquest dissabte el públic de Rajadell. L'actuació de Bazil Meade va ser més que una experiència. La proposta de The London Community Gospel Choir, va atorgar al seu líder i fundador Bazil Meade, el paper protagonista com a veu principal i al piano, acompanyat per tres excepcionals músics i un cor de tres veus. També Carla Jane va cantar, conjuntament amb The London Community Gospel Choir, diversos temes durant la nit.
L'actuació del London Community Gospel Choir va omplir al públic d'emoció, espiritualitat i el va deixar físicament exhaust, majoritàriament ballant i seguint el ritme del gospel. Controvertit, professional, energètic, inspirador i ple d'esperit. Qualsevol adjectiu es pot escollir per a descriure el so i la visió del London Community Gospel Choir.
Bazil Meade, figura convidada del campus
El Reverend Bazil Meade és la figura central d'aquesta 13ª edició del Campus Gospel de Rajadell, una figura introduïda aquest any com a una de les novetats més destacades i amb la qual es vol aconseguir transmetre els valors del gospel, ja que ell és un dels principals exponents del Gospel a Londres, i aconsegueix transmetre’ls de manera profunda.
Originari de les Illes Verge Britàniques, Bazil Meade va fer història, juntament amb Lawrence Johnson, Delroy Powell i John Francis, oferint el primer concert d'un cor de Gospel al Regne Unit. En els anys posteriors el London Community Gospel Choir es va formant, amb més de 200 membres. Ha col·laborat en bandes sonores com la de la pel·lícula de Disney El Rei Lleó o fent de cor en actuacions en viu o gravacions en estudi per a artistes de renom com George Michael, Jessye Norman, Sting, Luther Vandross, Sir Elton John, Puff Daddy, Mariah Carey, Blur, Martine McCutheon, Beautiful South, Phats & Small, Gary Barlow, Diana Ross, Sir Paul McCartney, Westlife, Celine Dion, Tina Turner, entre altres.
Tallers, més i més diversos
Pel que fa a les activitats del Campus, aquest dissabte han pres el relleu tallers d'un caire no tant vocal. El percussionista Antonio Sanchez va fer del seu taller una sessió per aconseguir un bon ritme de cos i de veu. Per la seva banda, la vocalista bagenca Celeste Alias ha dut a terme un taller basat en treballar la veu, la manera com surt de dintre i es coordina amb la respiració, per treure el màxim potencial.
Bazil Meade captiva el públic del Campus Gospel de Rajadell
L'actuació del London Community Gospel Choir va omplir al públic d'emoció, espiritualitat i el va deixar físicament exhaust
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 02 de juliol de 2017 a les 15:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
