Cafè Trio arriba a les dues dècades de música amb entrades exhaurides a la sala petita del Kursaal

Cultura i Mitjans

La formació del Bages i el Berguedà, integrada per Eva Solà, Marcel Casellas i Jordi González, proposa un viatge per diversos gèneres musicals

Publicat el 29 de setembre de 2026 a les 10:05

La sala petita del Kursaal acollirà aquest dijous, 1 d'octubre, a les 7 de la tarda, el concert del grup Cafè Trio, una formació musical del Bages i del Berguedà amb una àmplia experiència en el món del ball i del concert que celebra 20 anys de trajectòria dalt dels escenaris. Les entrades per a l'actuació ja estan exhaurides.

Vint anys amb la música com a fil conductor

Nascuda fa 20 anys, la integren els músics Eva Solà, Marcel Casellas i Jordi González, que des del 2006 han actuat arreu de Catalunya encomanant la passió per la música. El trio ha participat en projectes diversos, com l'enregistrament de l'himne de la Trobada de malalts d'Alzheimer de Catalunya, estrenat al Palau Sant Jordi.

Un viatge musical per diversos gèneres

Al concert del Kursaal, Cafè Trio es vestirà de gala per celebrar el seu 20è aniversari i fer un viatge musical per grans peces de diversos gèneres, fragments operístics memorables i també del món del musical. El recorregut els portarà per diferents països, per impregnar el públic de la seva música, retre homenatge a grups mítics dels anys seixanta i tornar cap a casa nostra amb una gran selecció de música catalana.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google