L'exposició del 49è Concurs Nacional de Fotografia Vila de Súria va ser inaugurada dissabte 13 d'abril a Cal Balaguer del Porxo, on es podrà visitar fins al proper 30 de juny. El veterà certamen surienc ha registrat enguany un rècord de participació de fotògrafs forans, procedents de Catalunya i altres parts de l'Estat.
En aquesta edició del Concurs s'han rebut 306 fotografies d'una cinquantena d'autors. El veredicte del jurat ha estat el següent:
- Tema lliure (monocrom):
+ Primer premi: Angel Atanasi+ Rincón, d'Alcázar de San Juan (Ciudad Real).
+ Segon premi: Toni Barbany Bosc, de Riells del Fai.
+ Tercer premi: Miquel Planells Saurina, de Banyoles.
- Tema lliure (color):
+ Primer premi: Javier Checa Colmena, de Castellbisbal.
+ Segon premi: Francesc Villaforiola Roquet, de Tona.
+ Tercer premi: Lluís Remolà Pagès, de Sant Feliu de Llobregat.
- Tema Súria:
+ Primer premi: Javier Checa Colmena, de Castellbisbal.
+ Segon premi: Dolors Homs Raurell, de Tona.
+ Tercer premi: Josep Codina, de Tona.
- Concursants locals: desert.
El Concurs Nacional de Fotografia Vila de Súria és convocat per la secció fotogràfica de Joventuts Musicals de Súria, amb el suport de l'Ajuntament de Súria.
Durant l'acte inaugural, els representants de l'entitat organitzadora, Albert Castellano i Josep Maria Homs, van destacar l'elevat nombre de participants de fora de la vila, però també van animar els afeccionats suriencs a prendre part en properes edicions per tal d'augmentar la presència local en el certamen.
Per la seva banda, la regidora de Cultura, Montserrat Juncadella, va agrair el treball dels organitzadors i la participació dels fotògrafs. També va remarcar que el concurs surienc arribarà l'any vinent al mig segle de vida amb gran vitalitat i mantenint la seva capacitat d'atreure l'interès d'afeccionats d'arreu.
L'acte inaugural es va celebrar amb la presència de l'alcalde Josep Maria Canudas i altres membres de la corporació municipal.
L'exposició es podrà visitar en el següent horari:
- Divendres a diumenges i festius: d'11.00 a 14.00 h.
- Dissabtes: també de 17.00 a 20.00 h.
L'horari del Diumenge de Pasqua, 21 d'abril, serà de 9.30 a 14.30 h amb motiu de la celebració de les Caramelles.
Cal Balaguer del Porxo acull l'exposició del 49è Concurs de Fotografia Vila de Súria
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
-
Successos La revisió de les mesures cautelars pel crim de Carles Vilajosana ja té data Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
Publicat el
18 d’abril de 2019 a
les 12:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Calders acollirà les IV Jornades de Teatre de la Catalunya Central
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
