Centenars de persones han passat per l'Anònima de Manresa aquest dissabte al matí durant la primera part de la jornada del gran dia del FABA, que acull aquest dissabte 11 de maig fins a deu propostes musicals, art, gastronomia i propostes socials per a tot el públic durant tot el dia.
Una gran afluència de persones han assistit al festival per gaudir de totes les propostes que oferia la programació durant aquest matí. La llotja de creació, als garatges de l'Anònima, ha estat un dels espais més destacats que s'estrenaven enguany al festival. Amb l'esperit propi de la programació del FABA, la llotja de creació, conformada per set artistes, és l'espai d'exposició i venda de producció artística de totes aquelles propostes que destaquen pel seu valor artístic i compromís social. Un espai de venda on l'obra pren un protagonisme explícit i on l'espectador/comprador té contacte directe amb l'artista davant la seva proposta.
Aquest migdia, el públic també ha tingut l'oportunitat de gaudir de les dues propostes musicals que donaven l'inici d'una jornada caracteritzada per una programació musical completa amb artistes de la primera línia de l'escena bagenca, així com nacional i internacional. Les Beates, el grup guanyador del concurs Tarima Ex Novo 2019, amb una actuació musical sense gèneres i amb llum pròpia han estat les primeres d'estrenar l'espai proper, un dels dos escenaris del festival.
Mentre que, per la seva banda, Intana, ha aconseguit crear un ambient càlid i acollidor amb la presentació del seu segon disc a Manresa, A plan for us (2019), a l'espai Mahou, a la nau principal de l'Anònima.
Finalment, l'espai social també ha bullit durant tot el migdia. La zona familiar, amb activitats per a les més petites i les seves famílies, la zona amb DJ's i la zona per menjar – a càrrec del Mercat de Puigmercadal – i beure han portat un ambient festiu que encara continua.
Encara hi ha més: música, art i gastronomia durant tot el dia
El FABA encara no s'atura, queda una àmplia programació per viure fins a altres hores de la nit. Ainara LeGardon, Germà Aire, GRIS, Ljubiana & The Seawolf, Michel Cloup Duo, Moon Vision i XTRNGR, entre altres activitats programades faran sonar el Centre Històric de Manresa tot aquest dissabte.
Centenars de persones omplen el FABA durant el dissabte al matí
Cultura i Mitjans
L'antiga fàbrica de l'Anònima acull aquest dissabte la gran jornada del FABA amb música, art i gastronomia durant tot el dia
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Política Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus Pere Fontanals
-
-
Societat Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials ACN
Publicat el
11 de maig de 2019 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebrarà diumenge la 33a Fira de la Llenega amb bolets, gastronomia i activitats
-
Cultura i Mitjans
Jaume Grandia presenta el llibre «Records i anècdotes de Sant Fruitós de Bages»
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
