Aquest dijous torna per desè any consecutiu el cicle d'activitats culturals d'estiu L'Hora del Pati, organitzat per la delegació del Bages-Berguedà del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. El Pati de la seu del COAC a Manresa acollirà en aquest desè cicle tallers per els més petits, màgia, pintura, música... En definitiva, diverses activitats lúdiques i culturals que aniran in crescendo fins el 26 de juliol.
El tret de sortida del cicle serà aquest dijous, 12 de juliol a les 8 del vespre, amb l'espectacle Set de màgia. Els joves mags Arnau i Gerard, de Sant Vicenç de Castellet venen disposats a fer passar una bona estona grans i petits gràcies a la màgia. I tot seguit, a les 10 de la nit l'espectacle multidisciplinar El Color del so, una obra pictòrica i una composició musical que es crea pas a pas, intuïtivament i en directe, amb l'artista i músic xilè Alejandro Araya.
El dijous, 19 serà el torn de la música, amb la formació Coll@age. un grup de versions que ens submergirà en l'essència de temes clàssics coneguts per tothom, Sting, Lou Reed, The Beatles, Rolling Stones, Amy Winehouse, Buena Vista Social Club, Bob Marley, Black Eyed Peas..., són les seves influències. I acabarem el cicle el dijous, 26 amb el Quartet de corda JUJOL, format per quatre arquitectes que es van conèixer i constituir com a quartet de corda a l'Orquestra de la Universitat Politècnica, quan compaginaven els estudis d'arquitectura amb la pràctica musical. Tot i que la seva formació és clàssica combinen aquest estil amb d'altres menys usuals per quartet de corda com el jazz, el pop, el rock i la bossanova
Abans dels concerts, dels dies 19 i 26, i com ha estat habitual en totes els edicions del cicle, s'han organitzat activitats per a públic familiar. El dia, 19 a les 7 de la tarda es farà un taller de maquetes, conduït per l'arquitecta Anna Ollé, i el dia 26 el taller de papiroflèxia que com en altres anys és a càrrec de Jordi Adell. Les dues activitats són gratuïtes i cal inscripció prèvia (manresa@coac.cat. 93 8751800).
Els dos espectacles del dijous, 12 són gratuïts. Les entrades pels concerts Coll@age del dia 19 i el del Quartet Jujol del dia 26 es podran comprar el mateix dia del concert a 5 euros. Els dos els concerts són a les 10 del vespre.
L'Hora del Pati compta enguany amb la col·laboració del Cercle Artístic de Manresa i amb el patrocini de So-nit.
Deu anys del cicle «L'hora del pati»
Cultura i Mitjans
La delegació del Bages-Berguedà del COAC organitza la desena edició d'aquest cicle d'activitats culturals
ARA A PORTADA
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Política El ple rebutja la moció de Fem Manresa sobre dinamitzadors lingüístics als patis de les escoles Pere Fontanals
-
-
Successos El surrealista cas de Manresa: de víctima d'atropellament a detingut en dues hores Pere Fontanals
Publicat el
10 de juliol de 2012 a
les 11:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal estrenarà les noves butaques de la sala gran amb tres funcions d'«Una idea genial»
-
Cultura i Mitjans
Navàs reunirà diumenge diverses colles geganteres en la primera trobada de la Colla Gegantona
-
Cultura i Mitjans
La Fundació Aigües de Manresa - Junta de la Séquia entra al Cens de foment del català
-
Cultura i Mitjans
«Al 'Soc i Seré!' m'he adonat que soc una pèssima estratega; funciono molt millor en equip»
-
Cultura i Mitjans
La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb fira de vins tot el cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
L'Any Magí Fàbrega de Súria es tanca amb una xerrada sobre la seva vessant com a jurista
