El 20è aniversari de «Modilianum» porta una exposició fotogràfica a Moià

Destaca la fotografia més antiga que es coneix de Moià, que data de 1875. Manel Alsina, homenatjat

Publicat el 30 d’agost de 2009 a les 09:37

L'homenatjat, Manel Alsina, amb una reproducció de la foto més antiga de Moià. CIC Moià

Coincidint amb la celebració del vintè aniversari de la segona etapa de la revista "Modilianum", es va donar reconeixement públic a la tasca que ha permès posar imatges a la història de Moià. Com que gran part de la documentació gràfica que han pogut presentar durant aquest temps ha estat possible gràcies al material fotogràfic de la col·lecció Manel Alsina, que consta d’unes 6500 imatges, ahir per la tarda va tenir lloc a la mateixa Sala d’exposicions del Casal, on hi han una cinquantena de fotografies de la col•lecció, l’acte d’homenatge al col·leccionista.

S’hi pot contemplar la fotografia més antiga que es coneix de Moià, que data del 1875, i hi resten exposades en la mostra, fotografies des de aquesta data fins als anys 60.

En Manel Alsina, es va poder veure acompanyat per una nodrida representació de vilatans que van contemplar amb gran interès totes les obres exposades.

L’exposició romandrà oberta fins el 13 de setembre.