El carrer del Balç s'ha omplert, aquest cap de setmana, de teatre. Amb motiu del Dia Mundial del Teatre, cinc grups de la coordinadora de la Catalunya Central de la Federació de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya han fet breus representacions l'històric carrer manresà. Les Espurnes Teatrals, que enguany celebraven la seva tercera edició, s'han volgut dedicar a l'actriu i periodista manresana Maria Matilde Almendros.
Les Espurnes Teatrals s'han convertit en una de les primeres activitats de commemoració del centenari del naixement de la periodista manresana, que recentment s'ha donat a conèixer que serà reconeguda com a Manresana Il·lustre.
Les representacions han anat a càrrec de l'Associació Cultural i Recreativa de Fals, el Grup de Teatre Deixalles 81, la Companyia els Carlins de Manresa, el Grup de Teatre Jove de Vacarisses i el Grup de Teatre Centre Parroquial Monistrol de Calders.
Després de les representacions, a la sala Gòtica de la Seu s'ha llegit un manifest d'impuls al teatre.
El carrer del Balç s'omple de teatre amateur amb les Espurnes Teatrals
L'edició d'enguany ha estat dedicada a Maria Matilde Almendros, en el centenari del seu naixement
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2022 a les 22:47
Actualitzat el 27 de març de 2022 a les 22:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
-
Cultura i Mitjans
Laura Fa obrirà el 2026 del cicle Pessics de Vida amb una conversa al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jo Jet i Maria Ribot revisiten el «Rossinyol» tradicional amb un nou senzill de comiat
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós crea un concurs de músics per promoure talent amb premis de fins a 500 euros
-
Cultura i Mitjans
Súria rep amb il·lusió els Reis d'Orient en una Cavalcada espectacular i vistosa
-
Cultura i Mitjans
Els Reis d'Orient arriben a Santpedor amb una cavalcada renovada
