Les Enramades del carrer Nou de Sant Fruitós celebraran enguany el 57è aniversari d'aquesta festa i han organitzat activitats per a petits i grans el divendres 8 i el dissabte 9 de juliol.
La festa començarà aquest divendres amb un sopar de vins i tapes a partir de les 8 del vespre i a continuació una sessió de DJ.
El dissabte 9 de juliol, a partir de les 10 del matí, se celebrarà la tradicional Festa del fang, per a nens i nenes de 6 a 14 anys. Els premis d'aquest concurs s'entregaran el mateix dissabte a les 6 de la tarda.
A les 12 del migdia els més petits podran gaudir de diferents jocs de cucanya i d'aigua i al migdia, a la 1, arribarà el manguerassuu! que refrescarà a tothom. A la tarda, un cop acabada l'entrega de premis, hi haurà xocolatada popular i a partir de 2/4 de 8 del vespre una tarda de bingo.
Les festes d'aquest carrer acabaran amb l'actuació de l’esbart Som Riu d'Or, a partir de 2/4 d'11 de la nit.
Per tal de poder celebrar les Enramades amb seguretat, del divendres 8 de juliol a les 7 de la tarda i fins al dilluns 11 de juliol a la 1 del migdia, el carrer Nou quedarà restringit a la circulació de vehicles.
L'aparcament en aquest carrer també estarà prohibit a partir del divendres a les 8 del matí i fins dilluns a l'1 del migdia. Els veïns que tenen aparcaments en aquest tram del carrer no podran realitzar entrades i sortides durant aquest període.
El carrer Nou de Sant Fruitós celebra la 57a edició de les seves Enramades
Divendres i dissabte el carrer es vestirà de gala amb propostes per a tots els veïns
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2022 a les 19:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa