A partir d'aquest dimarts, 4 d'abril, i fins el dia 30, el Casal de les Escodines acollirà dues exposicions fotogràfiques: Un món de mirades, de l'autor manresà Joan Vinyoli Serra, que estarà ubicada al vestíbul, i Les orquídies silvestres de Catalunya, del Grup Orquidològic de Catalunya de la ICHN i organitzada per Foto Art Manresa, que es podrà visitar al primer pis, en el nou espai expositiu del casal.
Un món de mirades és una mostra de 26 fotografies de línia amateur, que presenta un recull de cares i mirades representatives d'un instant, que aboquen a un sense fi expressiu i comunicatiu.
Joan Vinyoli Serra té relació amb la fotografia com a motivació per les seves experiències en diferents continents, com a alpinista i com a viatger. Ha estat responsable fotogràfic de diferents composicions audiovisuals relacionades amb la fotografia d'alta muntanya, ha participat també en concursos fotogràfics sobre viatges i actualment és un confés de l'anomenada fotografia "robada".
Les orquídies silvestres de Catalunya aplega un recull d'imatges d'orquídies de tots colors que posen en relleu l'amplia varietat d'espècies, formes i cromatismes que poden desenvolupar aquestes plantes que són una de les més grans famílies botàniques existents.
Ambdues exposicions són gratuïtes i l'horari de vistes del Casal de les Escodines (C/ St. Bartomeu, 50) és de dilluns a divendres de deu del matí a dues del migdia i de quatre de la tarda a nou del vespre, i els dissabtes, de deu del matí a dues del migdia i de quatre de la tarda a vuit del vespre.
El Casal de les Escodines acollirà dues exposicions fotogràfiques durant el mes d'abril
Cultura i Mitjans
Es tracta d'"Un món de mirades" i de "Les orquídies silvestres a Catalunya"
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
04 d’abril de 2017 a
les 10:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
Sara Roy: «Em preocupa que els temps foscos acabin afectant la cultura»
