El Circ Raluy Legacy arribarà a Manresa amb un espectacle que combina la tradició i l'esperit de l'autèntic circ amb les últimes innovacions tècniques i una posta en escena molt acurada. Un Show que, com diu el seu claim, és "un espectacle per a adults que cap nen s'hauria de perdre".
Després de 10 mesos de gira amb més de 60.000 espectadors, el Circ Raluy Legacy arriba a Manresa el 23 de març de la mà de Lluis Raluy i amb números innovadors d'algunes de les figures més clàssiques de les arts circenses com acròbates, clowns o equilibristes. Amb la seva aposta pel classicisme i la modernitat, el Circ Raluy Legacy posa de manifest la devoció familiar per mantenir en evolució una tradició que ja porta cinc generacions. L'espectacle compta amb un elenc d'artistes internacionals i aquest any amb una estrella invitada de primera línia; el campió mundial de freestyle Iya Traoré que farà gaudir a tots amb la seva sorprenent actuació.
El Circo Raluy Legacy combina la senya d'identitat que acompanya a la família des del seu inici, com les seves caravanes de principis de segle o l'Hotel amb rodes amb una línia més avantguardista que es reflecteix tant a les actuacions que s'incorporen com en les múltiples formes de viure, l'experiència circense.
Estarà a Manresa, a la zona dels Trullols, del 23 de març fins al 2 d'abril.
Horaris de les funcions
Dijous 23/3 a les 18.30h
Divendres 24/3 a les 18.30h
Dissabte 25/3 a les 17.00 i a les 19.30h
Diumenge 26/3 a les 12.15 i a les 17.00h
Dijous 30/3 a les 18.30h
Divendres 31/3 a les 18.30h
Dissabte 1/4 a les 17.00 i a les 19.30h
Diumenge 2/4 a les 12.15 i a les 17.00h
El Circ Raluy Legacy portarà a Manresa el seu nou espectacle, un tribut al circ clàssic
Cultura i Mitjans
El campió mundial de freestyle, Iya Traoré, serà l'estrella invitada a les funcions que tindran lloc a la zona dels Trullols, del 23 de març fins al 2 d'abril
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
Publicat el
20 de març de 2017 a
les 14:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
