La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest diumenge, 26 de novembre a les 18h, l'espectacle de circ Mur, una performance visual, circense, amb música en directe i molt d'humor de la companyia (cia)³.
A Mur, quelcom es trenca i s'esfondra un mur fet a base de cubs. D'entre les seves restes, apareixen dotze persones que proven infinitud de formes per reconstruir un nou món. Malgrat la inestabilitat dels cubs i els fracassos a què s'enfronten, els personatges s'esforcen per assolir el seu objectiu, treballant de forma col·lectiva i amb un lema que els impulsa a seguir endavant: "Si caminem sols, anem més de pressa; si caminem junts, arribem més lluny".
El muntatge, dirigit per Nacho Flores, és un espectacle visual, poètic i integrador que empra l'arquitectura efímera per reflexionar sobre les limitacions, físiques i mentals, i la capacitat humana de sobreposar-hi.
Mur es va estrenar el 28 de desembre del 2016 al Teatre Monumental de Mataró i es va poder veure amb gran èxit de públic a Fira de Tàrrega 2017.
La companyia (cia)³ és la unió de Circ Bombeta (companyia de circ integrativa amb Oriol Morgades, Quique Maltas, Sergi Comesa i Manolo Osoyo), Circ Vermut (Jordi Mas i David Candelich), Alberto Munilla, Ramón Giménez i Nacho Flores.
Les entrades tenen un preu de 15 euros (12€ majors de 65 anys, menors de 25 anys i Carnet Galliner i 6€ menors de 12 anys) i es poden comprar a les taquilles, per telèfon (93 872 36 36) i per internet.
ARA A PORTADA
-
Successos El govern de Manresa celebra el Dia de la Hispanitat a la caserna de la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de novembre de 2017 a
les 11:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
Sara Roy: «Em preocupa que els temps foscos acabin afectant la cultura»
