L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha fet públics els guanyadors del concurs de fotografia d'Instagram de Festa Major. La resposta dels veïns i veïnes ha estat molt positiva i en total es van penjar 104 fotos a Instagram sota l'etiqueta #concursfm17cbv a través d'una trentena d'usuaris d'aquesta xarxa social.
Fotografies guanyadores
Les fotografies guanyadores han estat Festa de colors, de Fernando Rapallo, que s'ha endut el primer premi, mentre que Jornada aquàtica, de Raül Albià, i Correfoc, de Montse Soler, han estat distingides amb el segon i tercer premi respectivament. Els guanyadors han obtingut un xec regal per valor de 75, 50 i 25 euros respectivament a l'establiment Foto Estudi Camperola.
El concurs d'Instagram de la Festa Major de Castellbell va aconseguir un centenar de fotos
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2017 a les 12:14
Actualitzat el 24 d’agost de 2017 a les 12:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa