
La sala gran del Kursaal acollirà aquest proper diumenge, 3 de novembre a les 18 h una Gala benèfica per celebrar els 20 anys de Pallassos Sense Fronteres. La gala comptarà amb la presència de Tortell Poltrona i artistes de circ, pallassos i animadors del Bages i d'altres indrets del país que han participat en expedicions de Pallassos Sense Fronteres. Concretament, hi intervindran: Albert Vinyes (Pallasso i presentador), Gog i Magog (Fragment del seu nou espectacle "Angel de Llum", Circ Pistolet (Equilibris acrobàtics), Moi Jordana (Malabars i direcció artística), Pep Callau (Pallasso i animador), Més Tomacat (Animació), Mapsutins (Pallassos), Circo Los (Circ aeri), Lluis Rodriguez (música en directe), a més a més del pallassos Tortell Poltrona, fundador de Pallassos Sense Fronteres.
Les entrades, que tenen un preu únic de 10€, seran donatiu a l'organització que ajudarà a continuar la feina de pallassos, pallasses i artistes de circ professionals voluntaris per portar la música dels somriures allà on el soroll de la violència és molt present.
Pallassos Sense Fronteres celebra enguany 20 anys d'activitat ininterrompuda, durant els quals ha fet riure més de 3,5 milions de persones de 98 països, en les 10.707 actuacions de circ i pallassos que s'han portat a terme.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) i per internet a www.kursaal.cat