Com cada any, el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa ha fet públic el guanyador del premi de fotografia que fa des del 2015 amb una gran participació. Es tracta del Premi de Fotografia de qualsevol de les escenes que es poden veure durant el recorregut del Pessebre.
L'entrega del Premi va tenir lloc a l'Espai Gastronòmic del Kursaal. El guanyador del Concurs de fotografia va ser Jordi Preñanosa amb una fotografia de l'establia de l'edició 2019, ja que l'any passat no hi va haver celebració del pessebre sota l'aqüeducte del Pont Llarg degut a les restriccions marcades per la pandèmia.
Abril Planas, Martí Carbonell, Ivet Peiron i Toni Oliveras, hereus i pubilles del Pessebre Vivent i Caramelles del Pont Llarg 2021, van fer entrega del diploma acreditatiu del 1r Premi. Aquesta va ser la seva 2a actuació pública com a representants del Pessebre ja que ja van fer la seva presentació oficial amb la primera sortida de Pubillatge de la Festa Major.
D'entre totes les fotos presentades sobre l'edició del Pessebre del 2019 i que es van fer arribar a l'organització, se n'ha triat la guanyadora que formarà part del cartell de l'edició del 2021 i el seu autor va ser premiat amb un àpat per a dues persones al Restaurant Espai Gastronòmic del Kursaal, gentilesa de Jordi Ruíz, qui regenta el prestigiós restaurant del Teatre Kursaal. En Josep Tardà, representant el restaurant Kursaal, i el pubillatge del Pessebre van fer entrega del guardó i diploma junt amb unes entrades per tal que visiti la propera edició del Pessebre Vivent del Pont Llarg que se celebrarà el proper 26 de desembre.
Amb l'entrega del Premi de Fotografia, cada any es fa públic el cartell que lluirà el Pessebre en cada edició i que sempre representa escenes singulars del seu variat recorregut.
El Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa fa pública la imatge del cartell de l'edició de 2021
S'ha fet a partir de la imatge guanyadora del Premi de Fotografia de 2019, obra de Jordi Preñanosa
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
08 de desembre de 2021 a
les 13:08
Actualitzat el
08 de desembre de 2021 a les
13:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
-
Cultura i Mitjans
El Centre de l'Aigua de Can Font celebra 20 anys amb prop de 90.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
El festival Camins de Manresa amplia el Village per l'alta demanda d'entrades
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca del Casino incorpora 15 treballs de recerca sobre el Bages i el Moianès
